星期四, 8月 05, 2010

36.




你大概話我都三張幾咁老
要結婚 要買樓
無奈月尾對住卡數
我很乾燥其實單身寡佬過得悶到想嘔泡 (認老太早)

每條皺紋就似公開講歲數
我要找 情人還未遇到
我認我係怕醜搞gag搞錯到 離譜
朋友 話我土

誰人明白是我三張幾的愛
如何勤力為供樓 只供到廁蓋
這個世界太多比賽
我卻有過太多感慨
今天想去改 如果想精彩

仍然期待奉獻三張幾的愛
到時甜言蜜語 傾倒給你裝載
我要向這世界宣佈
我會叫你意想不到
只需這個她能夠欣賞我的好

你大概話我得一枝公咁hea
未養狗 未買車
成日就去網上bid嘢
望下股市無奈身家子彈太少未有膽亂借(又怕要賒)
發誓要勤奮我波士竟仲懶
仲要屈我常犯錯撞板
我又無話做到CEO咁誇
仍想 溫飽去食兩餐

誰人明白是我三張幾的愛
如何勤力為供樓 只供到廁蓋
這個世界太多比賽
我卻有過太多感慨
今天想去改 如果想精彩

仍然期待奉獻三張幾的愛
到時甜言蜜語 傾倒給你裝載
我要向這世界宣佈
我會叫你意想不到
只需這個她能夠欣賞我的好

0 Comments:

發佈留言

<< Home